Як народжується човен, або історія будівництва маломірного судна для понтонної переправи. Частина 2


Як і обіцяли вам в минулій статті, ми підготували для вас фото- та візуальний звіт про випробування «понтоноштовхача» або мінібуксира для понтонної переправи. На фото і відео ви можете переконатися в тому, що випробування пройшли успішно. Час переправи скоротився з 15 до 4 хвилин (без урахування завантаження-вивантаження транспорту та пасажирів). Наш мінібуксир відмінно справляється зі своїм завданням: при мінімальних витратах на паливо істотно збільшилася швидкість проходження переправи, значно зросла зручність обслуговування. Наприклад, на фото ви можете бачити старі дерев’яні «тягулі», за допомогою яких раніше вручну забезпечували рух понтону двоє людей. Тепер цей “сувенір” нам подарував замовник на пам’ять.

Мінібуксір ми розташували між поплавками понтона на спеціальному кривошипно-шатунному механізмі з підшипниками. Цим рішенням ми вирішили питання з необхідністю мати постійну невелику осадку судна (не більше 650 мм), яка не залежить від завантаження самого понтона. Машинне відділення буксира добре ізольоване, що разом з тим, що сам «понтоноштовхач» розташований між поплавками, дозволяє максимально знизити рівень шуму працюючого двигуна. Пульт керування міні-буксиром винесено на головну палубу понтона, так що відпала необхідність знаходиться всередині буксиру для управління судном.

Подальша експлуатація поромної переправи в комплексі з мінібуксіром дозволить збільшити вантажопотік, збільшити комфорт пасажирів і автомобілістів, а також значно спростить життя оператора.

Залишити відповідь